Скрипторий: Spell - lifewood cage (player core 2)
Назад к списку всех объектов Player Core 2Как это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSpell - lifewood cage (player core 2)
Lifewood Cage
Spell 7
Source Player Core 2
Traditions arcane, primal
Cast
Range 30 feet; Area 1 cube 20 feet on each side
Saving Throw Reflex; Defense Reflex; Duration sustained up to 1 minute
You create an immobile, invisible prison of hardened wood suffused with vital energy from the Forge of Creation. The cage is a 20-foot cube made of wooden branches, each a half inch thick and a half inch apart. Each creature in the area where you create the cage must attempt a Reflex save. If such a creature fails, it becomes trapped inside the cage. If it succeeds, it's pushed outside the cage into a space of its choice. If a creature in the area is too big to fit inside the prison, the spell automatically fails.
The cage has AC 10, Hardness 20, and 40 Hit Points, and it's immune to critical hits and precision damage, though it has weakness 5 to void damage. A creature capable of passing through the space between the bars (typically a Tiny creature) can leave; all others are confined within. The vitality energy suffusing the wood prevents incorporeal undead creatures from passing through the beams. Attacks with a weapon too large to fit between the bars can't pass through the cage, and the bars provide standard cover even against attacks that can pass through the gaps. Spells and most area effects (such as dragon breath) can pass through the cage uninhibited.
Traditions arcane, primal
Cast
Range 30 feet; Area 1 cube 20 feet on each side
Saving Throw Reflex; Defense Reflex; Duration sustained up to 1 minute
You create an immobile, invisible prison of hardened wood suffused with vital energy from the Forge of Creation. The cage is a 20-foot cube made of wooden branches, each a half inch thick and a half inch apart. Each creature in the area where you create the cage must attempt a Reflex save. If such a creature fails, it becomes trapped inside the cage. If it succeeds, it's pushed outside the cage into a space of its choice. If a creature in the area is too big to fit inside the prison, the spell automatically fails.
The cage has AC 10, Hardness 20, and 40 Hit Points, and it's immune to critical hits and precision damage, though it has weakness 5 to void damage. A creature capable of passing through the space between the bars (typically a Tiny creature) can leave; all others are confined within. The vitality energy suffusing the wood prevents incorporeal undead creatures from passing through the beams. Attacks with a weapon too large to fit between the bars can't pass through the cage, and the bars provide standard cover even against attacks that can pass through the gaps. Spells and most area effects (such as dragon breath) can pass through the cage uninhibited.